м. Львів, вул. Пасічна, 127А
Пн - Пн: 9:30-18:00
Що робить команда програмістів під час впровадження
Для відділу Продаж: При потребі підключає ІР телефонію до Управлінської бази, що дає змогу здійснювати та приймати дзвінки відразу з бази.
Розробляє Бонусні систему для відділу Продаж, в тому числі для різних груп товарів різний відсоток. Підключає СМС-інформування клієнтів про стан бонусного рахунку а також маркетинг-акції. Задаємо план продаж по валовому прибутку кожного підрозділу, для співставлення план/факт продажів.Автоматизовуємо процес Обміну валют, для розрахунку курсової різниці, що розподіляється на фінансовий результат. Додаємо контроль продажу нижче собівартості.
Автоматизує нарахування зарплати по КРІ. Надає можливість встановлювати план по валовому прибутку на підрозділ. Нарахувати бонуси від продажів залежно від відсотка виконання плану та відсотка перевиконання плану продажів. Розробляє індивідуальні макети товарного чеку та друкованих форм Замовлень.
Виведе QR-код в друкованій формі замовлення для швидкого переходу на сайт. Виведе логотип та контакти залежно від джерела залучення клієнта.
Додасть можливість виводити на друк банер з акційними товарами.
Налаштує синхронізацію з Телеграм Ботом, мобільними додатками, інтернет-магазинами, та іншими сторонніми сервісами, для уникнення людських помилок і дублювання у внесенні даних. Підключить торгівельне обладнання, сканери Штрих кодів, принтери чеків, ваги(при потребі) для швидкої та зручної роботи.
Для відділу Закупівель: Автоматизує планування закупівель у розрізі складів/магазинів, на основі продажів за попередні періоди, з урахуванням мінімальних та максимальних залишків номенклатури.

Для Бухгалтерів: Розробляє індивідуальний обмін даними між Бухгалтерською та Управлінською базами. Налаштовує синхронізацію з системою документообігу M.E.Doc, та клієнт-банком.

Для ТОП-менеджерів та власників: налаштує автоматичну розсилку ключових звітів по електронній пошті. Розробить додаткові звіти в разі такої необхідності, та модифікує існуючі.

Для всієї компанії: Розробляє гнучкі права доступу на всіх рівнях оргструктури компанії.

Для відділу Закупівель: Автоматизує планування закупівель у розрізі складів/магазинів, на основі продажів за попередні періоди, з урахуванням мінімальних та максимальних залишків номенклатури.

Для Бухгалтерів: Розробляє індивідуальний обмін даними між Бухгалтерською та Управлінською базами. Налаштовує синхронізацію з системою документообігу M.E.Doc, та клієнт-банком.

Для ТОП-менеджерів та власників: налаштує автоматичну розсилку ключових звітів по електронній пошті. Розробить додаткові звіти в разі такої необхідності, та модифікує існуючі.

Для всієї компанії: Розробляє гнучкі права доступу на всіх рівнях оргструктури компанії.