м. Львів, вул. Пасічна, 127А
Пн - Пн: 9:30-18:00
Автоматизація управлінського обліку
Впровадження управлінського обліку вашого підприємства буде здійснюватись за поетапним планом, який буде знаходитись під особистим контролем фінансового директора компанії Aliks IT.
Ми відповідаємо за якісне виконання кожного етапу роботи: від дослідження господарських операцій та розробки інструкцій для різних ролей у вашій компанії, до контролю ведення обліку та фінансового результату.
Команда консультантів Aliks IT здійснюватиме контроль ведення обліку та допомагатиме в усуненні помилок у разі виявлення невідповідностей ключових звітів управлінського обліку, а також надаватиме підтримку та навчання з здійснення превентивних дій для уникнення помилок у подальшій роботі.
Впровадження управлінського обліку під ключ передбачає отримання вами продуманої системи управлінського обліку та оперативної фінансової звітності (P&L, Cash Flow, Balance Sheet).

ЩО РОБИТЬ КОМАНДА ПРОГРАМІСТІВ ПІД ЧАС ВПРОВАДЖЕННЯ
Для відділу Продаж: При потребі підключає ІР телефонію до Управлінської бази, що дає змогу здійснювати та приймати дзвінки відразу з бази.
Розробляє Бонусні систему для відділу Продаж, в тому числі для різних груп товарів різний відсоток. Підключає СМС-інформування клієнтів про стан бонусного рахунку а також маркетинг-акції. Задаємо план продаж по валовому прибутку кожного підрозділу, для співставлення план/факт продажів.Автоматизовуємо процес Обміну валют, для розрахунку курсової різниці, що розподіляється на фінансовий результат. Додаємо контроль продажу нижче собівартості. Автоматизує нарахування зарплати по КРІ. Надає можливість встановлювати план по валовому прибутку на підрозділ. Нарахувати бонуси від продажів залежно від відсотка виконання плану та відсотка перевиконання плану продажів. Розробляє індивідуальні макети товарного чеку та друкованих форм Замовлень. 
Виведе QR-код в друкованій формі замовлення для швидкого переходу на сайт. Виведе логотип та контакти залежно від джерела залучення клієнта. 
Додасть можливість виводити на друк банер з акційними товарами. 
Налаштує синхронізацію з Телеграм Ботом, мобільними додатками, інтернет-магазинами, та іншими сторонніми сервісами, для уникнення людських помилок і дублювання у внесенні даних. Підключить торгівельне обладнання, сканери Штрих кодів, принтери чеків, ваги(при потребі) для швидкої та зручної роботи.

Для відділу Закупівель: Автоматизує планування закупівель у розрізі складів/магазинів, на основі продажів за попередні періоди, з урахуванням мінімальних та максимальних залишків номенклатури. 

Для Бухгалтерів: Розробляє індивідуальний обмін даними між Бухгалтерською та Управлінською базами. Налаштовує синхронізацію з системою документообігу M.E.Doc, та клієнт-банком.

Для ТОП-менеджерів та власників: налаштує автоматичну розсилку ключових звітів по електронній пошті. Розробить додаткові звіти в разі такої необхідності, та модифікує існуючі.

Для всієї компанії: Розробляє гнучкі права доступу на всіх рівнях оргструктури компанії.
Етап 1. Бізнес-аналіз
На початковому етапі, в роботу вступає Бізнес-аналітик, який проводить аналіз та робить опис бізнес-процесів, які впливають на фінанси (закупівлі, продажі, виробництво, нарахування зарплати тощо). Надає рекомендація щодо вибору моделі управлінського обліку: по напрямках діяльності, по підрозділах. Аналізує показники, з яких формується собівартість товарів та послуг. Аналізує статті витрат, для створення рахунків обліку для них (відповідно до запиту власника та потреб бізнесу). Аналізує та структурує статті руху грошових коштів. Формує ланцюжок документів для кожного з ключових процесів (закупівлі, продажі, виробництво тощо). Проводить демонстрацію Замовнику основних процесів на тестовій базі. Формує та описує технічне завдання для Програмістів, у разі якщо бізнес-процеси в компанії є унікальні, і їх не вистачає в Управлінській конфігурації. Прописує правила синхронізації між управлінською та бухгалтерською програмами, спільно з Головним Бухгалтером Замовника.
Етап 1. Бізнес-аналіз
На початковому етапі, в роботу вступає Бізнес-аналітик, який проводить аналіз та робить опис бізнес-процесів, які впливають на фінанси (закупівлі, продажі, виробництво, нарахування зарплати тощо). Надає рекомендація щодо вибору моделі управлінського обліку: по напрямках діяльності, по підрозділах. Аналізує показники, з яких формується собівартість товарів та послуг. Аналізує статті витрат, для створення рахунків обліку для них (відповідно до запиту власника та потреб бізнесу). Аналізує та структурує статті руху грошових коштів. Формує ланцюжок документів для кожного з ключових процесів (закупівлі, продажі, виробництво тощо). Проводить демонстрацію Замовнику основних процесів на тестовій базі. Формує та описує технічне завдання для Програмістів, у разі якщо бізнес-процеси в компанії є унікальні, і їх не вистачає в Управлінській конфігурації. Прописує правила синхронізації між управлінською та бухгалтерською програмами, спільно з Головним Бухгалтером Замовника.
Залиште заявку
І наш менеджер зв'яжеться з Вами
ЕТАП 2. Впровадження обліку фінансів та структури управлінського обліку
Фінансовий аналітик створює рахунки Управлінського обліку та налаштовує способи їх розподілу в BAS Малий бізнес. Опрацьовує ключові показники бізнесу та формули для них (точка беззбитковості, операційний важіль, EBITDA тощо). Прописує статті руху грошових коштів згідно бізнес-процесів. Пише індивідуальні інструкції по правильному веденню управлінського обліку, від внесення первинної документації, до формування звітів для контролю. Налаштовує організаційну структуру в BAS Малий бізнес. Прописує напрямки діяльності, підрозділи, організації, каси, банківські рахунки, склади та інші необхідні структурні одиниці компанії. Створює категорії номенклатури та рахунки обліку для них. Налаштовує способи нарахування зарплати, з відповідними статтями витрат. Консультує по звітах Нарахування чи утримання та Розрахунки з персоналом.
ЕТАП 2. Впровадження обліку фінансів та структури управлінського обліку
Фінансовий аналітик створює рахунки Управлінського обліку та налаштовує способи їх розподілу в BAS Малий бізнес. Опрацьовує ключові показники бізнесу та формули для них (точка беззбитковості, операційний важіль, EBITDA тощо). Прописує статті руху грошових коштів згідно бізнес-процесів. Пише індивідуальні інструкції по правильному веденню управлінського обліку, від внесення первинної документації, до формування звітів для контролю. Налаштовує організаційну структуру в BAS Малий бізнес. Прописує напрямки діяльності, підрозділи, організації, каси, банківські рахунки, склади та інші необхідні структурні одиниці компанії. Створює категорії номенклатури та рахунки обліку для них. Налаштовує способи нарахування зарплати, з відповідними статтями витрат. Консультує по звітах Нарахування чи утримання та Розрахунки з персоналом.
А тим часом, весь колектив Замовника проходить онлайн-курс по всіх можливостях Управлінської конфігурації (76 відео уроків).
За основу беруться конфігурації BAS для Управлінського та Бухгалтерського обліку.
ЕТАП 3. Контроль ведення управлінського обліку протягом першого місяця-двох після впровадження
Фінансовий аналітик, щоденно веде контроль та перевірку правильності внесення даних, на всіх рівнях від Менеджера до Бухгалтера. Якщо знаходить помилки, підказує їх авторам, де зроблена помилка, допомагає виправити, а також надає консультації під час робочого процесу.

Допомагає закрити фінансовий період, та налаштувати ключові звіти під потреби власника:

  • Cash flow (налаштування необхідних рядків і колонок, діаграма, сортування)
  • P&L по підрозділах/напрямках діяльності (налаштування необхідних рядків і колонок, діаграма)
  • P&L загальний (налаштування необхідних рядків і колонок, діаграма, сортування)
  • Фінансовий результат
  • Налаштування та консультація по роботі зі звітом "Аналіз бізнесу" та інші ключові звіти
  • Надає рекомендації власнику/відповідальному за управлінський облік по правильному аналізу звітів та фінансового результату
Як відбувається оплата
Всі завдання попередньо обговорюються, по ним складається повне Технічне завдання, і у вигляді Комерційної пропозиції погоджуються з Замовником.
Після погодження Технічного завдання, Замовник оплачує аванс у розмірі 50% від вартості Першого Етапу, завдання йдуть в роботу, тестуються і здаються Замовнику. Якщо зауважень немає, Замовник оплачує 100% від Першого етапу, а також аванс у розмірі 50% наступного ЕТАПУ. І так далі. Зазвичай проєкт складається з 4-5 Етапів.
Таким чином, Замовник оплачує частинами, з чітким контролем виконання кожного етапу. Проєкт зазвичай може тривати від трьох місяців, і більше, в залежності від масштабу проєкту.
Залиште заявку
І наш менеджер зв'яжеться з Вами