На початковому етапі, в роботу вступає Бізнес-аналітик, який проводить аналіз та робить опис бізнес-процесів, які впливають на фінанси (закупівлі, продажі, виробництво, нарахування зарплати тощо). Надає рекомендація щодо вибору моделі управлінського обліку: по напрямках діяльності, по підрозділах. Аналізує показники, з яких формується собівартість товарів та послуг. Аналізує статті витрат, для створення рахунків обліку для них (відповідно до запиту власника та потреб бізнесу). Аналізує та структурує статті руху грошових коштів. Формує ланцюжок документів для кожного з ключових процесів (закупівлі, продажі, виробництво тощо). Проводить демонстрацію Замовнику основних процесів на тестовій базі. Формує та описує технічне завдання для Програмістів, у разі якщо бізнес-процеси в компанії є унікальні, і їх не вистачає в Управлінській конфігурації. Прописує правила синхронізації між управлінською та бухгалтерською програмами, спільно з Головним Бухгалтером Замовника.