м. Львів, вул. Пасічна, 127А
Пн - Пн: 9:30-18:00
Про нас
ПРО КОМПАНІЮ
ALIKS IT - аутсорсингова компанія, була заснована в 2016 році.

Наша ціль - допомогти власникам і топ-менеджменту, надати керованість компанією, що забезпечить швидкий ріст та розвиток бізнесу в цілому.
Ключовим завданням нашої команди є пошук та інтеграція якісного програмного та апаратного забезпечення, яке допоможе збільшити рівень дохідності вашої компанії, оптимізувати витрати та автоматизувати процеси.
Ми орієнтуємось на організацію довготривалої та результативної співпраці з нашими клієнтами, основою якої є побудова партнерських відносин. Наші спеціалісти проходять сертифікацію по роботі з BAS(1С) та регулярно відвідують профільні курси та лекції у бізнес-школах. Досвід роботи базується на співпраці з партнерами у таких сферах, як виробництво, дистрибуція, гуртова та роздрібна торгівля, будівництво та сфера послуг.
ПРО КОМПАНІЮ
ALIKS IT - аутсорсингова компанія, була заснована в 2016 році.

Наша ціль - допомогти власникам і топ-менеджменту, надати керованість компанією, що забезпечить швидкий ріст та розвиток бізнесу в цілому.
Ключовим завданням нашої команди є пошук та інтеграція якісного програмного та апаратного забезпечення, яке допоможе збільшити рівень дохідності вашої компанії, оптимізувати витрати та автоматизувати процеси.
Ми орієнтуємось на організацію довготривалої та результативної співпраці з нашими клієнтами, основою якої є побудова партнерських відносин.
Наші спеціалісти проходять сертифікацію по роботі з BAS(1С) та регулярно відвідують профільні курси та лекції у бізнес-школах.
Досвід роботи базується на співпраці з партнерами у таких сферах, як виробництво, дистрибуція, гуртова та роздрібна торгівля, будівництво та сфера послуг.
ЗАПИТИ, ЯКІ МИ ОТРИМУЄМО
ДО ПОЧАТКУ СПІВПРАЦІ
  • компанії мають облікову програму, але використовують лише 5-10% від усіх її можливостей;
  • фінансові результати компанії обраховують напів вручну, копіюючи окремі показники в Excel;
  • ведення фінансового чи бухгалтерського обліку "у зошиті", тобто без цифрових технологій;
  • залежність від одного працівника, який веде всі фінансові розрахунки;
  • відсутність актуальних даних P&L в режимі 24/7, що спричиняє тривале очікування інформації від бухгалтера, яка на момент отримання найчастіше є неактуальною;
  • значні витрати часу на нарахування оплати праці, яке здійснюється у Excel-документах;
  • стагнація бізнесу через обмеження застарілої облікової програми, яка не забезпечує необхідний функціонал;
  • наявність кількох бізнес-проектів, не пов’язаних між собою, результати діяльності яких важко оперативно звести у єдиний фінансовий звіт;
  • сумніви у прозорості роботи працівників: підозри щодо вчинення шахрайських дій чи зловживань;
  • дублювання введення даних при роботі з різними базами чи маркетплейсами;
  • надто повільна робота облікової системи, що збільшує витрати часу бухгалтера на окремі процеси;
  • наявність ризиків, пов'язаних з витоком інформації використання її сторонніми особами.
Експертиза
Використання первинної інформації
та формування на її основі показників внутрішньої звітності як основи комунікаційних зв'язків між рівнями управління
Управлінський
та фінансовий облік
ОБСЛУГОВУВАННЯ
Основним завданням надання абонентського обслуговування Aliks IT є послуги з технічної підтримки. Для забезпечення стабільної роботи вашого бізнесу ми створюємо спеціальний закритий чат, учасниками якого є всі користувачі зі сторони клієнта, а також - команда технічної підтримки Aliks IT. Така схема дозволяє миттєво реагувати на будь-який ваш запит, пов’язаний з ІТ-підтримкою.

Послуги з абонентського обслуговування включають:

  • встановлення оновлень BAS(1С);
  • консультування з питань роботи з BAS(1С);
  • контроль безпеки даних;
  • обслуговування регламентних робіт на сервері з метою покращення швидкодії роботи баз;
  • обслуговування резервного копіювання даних.

Наша команда готова надати рекомендації з оптимізації витрат на ІТ-підтримку, послуги з пошуку та налагодження співпраці за системами аутсорс та аутстаф. Здійснить підбір та обслуговування сервера (фізичного або у хмарі) для вирішення бізнес-задач. Допоможе налаштувати мережі та офісне обладнання (принтери, комп’ютери, ноутбуки).
ОБСЛУГОВУВАННЯ
Основним завданням надання абонентського обслуговування Aliks IT є послуги з технічної підтримки.

Послуги з абонентського обслуговування включають:

  • встановлення оновлень BAS(1С);
  • консультування з питань роботи з BAS(1С);
  • контроль безпеки даних;
  • обслуговування регламентних робіт на сервері з метою покращення швидкодії роботи баз;
  • обслуговування резервного копіювання даних.
Для забезпечення стабільної роботи вашого бізнесу ми створюємо спеціальний закритий чат, учасниками якого є всі користувачі зі сторони клієнта, а також - команда технічної підтримки Aliks IT. Така схема дозволяє миттєво реагувати на будь-який ваш запит, пов’язаний з ІТ-підтримкою.
Наша команда готова надати рекомендації з оптимізації витрат на ІТ-підтримку, послуги з пошуку та налагодження співпраці за системами аутсорс та аутстаф. Здійснить підбір та обслуговування сервера (фізичного або у хмарі) для вирішення бізнес-задач. Допоможе налаштувати мережі та офісне обладнання (принтери, комп’ютери, ноутбуки).
РОЗРОБКИ
Найпопулярніші розробки у програмуванні полягають в інтеграції між BAS(1С), обмін між бухгалтерською та управлінською базами.

Обмін BAS(1С) з сторонніми системами:
  • Rozetka
  • Prom.ua
  • Bitrix24
  • Binotel
  • AlphaSMS
  • Нова Пошта
  • власні CRM-системи та мобільні додатки клієнтів
Командою Aliks IT розроблено універсальний мобільний додаток для торгових агентів, який ми адаптовуємо до індивідуальних запитів та вимог бізнес-процесів наших клієнтів.

Ми здійснимо:

  • підключення торгівельного обладнання (ваги, сканерів штрих-кодів, фіскальних реєстраторів для автоматизації процесів)
  • розробку та інтеграцію telegram-ботів з 1С (BAS)
  • програмування необхідного вам функціоналу
РОЗРОБКИ
Найпопулярніші розробки у програмуванні полягають в інтеграції між BAS(1С), обмін між бухгалтерською та управлінською базами.

Обмін BAS(1С) з сторонніми системами:
  • Rozetka
  • Prom.ua
  • Bitrix24
  • Binotel
  • AlphaSMS
  • Нова Пошта
  • власні CRM-системи та мобільні додатки клієнтів

Командою Aliks IT розроблено універсальний мобільний додаток для торгових агентів, який ми адаптовуємо до індивідуальних запитів та вимог бізнес-процесів наших клієнтів.

Ми здійснимо:
  • підключення торгівельного обладнання (ваги, сканерів штрих-кодів, фіскальних реєстраторів для автоматизації процесів)
  • розробку та інтеграцію telegram-ботів з 1С (BAS)
  • програмування необхідного вам функціоналу
НАША КОМАНДА
ЧЕКАЄМО НА ВАШ ЗАПИТ
Менеджер по роботі з клієнтами:
+38 097 431 03 80
vchyryk@aliks.com.ua
Віталій Чирик